Doa ketika terjadi penyakit menular

"Aku membenteng diri dengan nama Tuhan yang mempunyai kemuliaan dan kekuatan, aku berpegang teguh pada Tuhan yang menguasai alam nyata dan alam ghaib, aku bertawakkal kepada Tuhan yang Hidup dan yang tidak mati selama-lamanya. Semoga kiranya Engkau hindarkan kami ya Allah dari bala dan wabak. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu."

Friday, August 14, 2009

Selamat datang ke Panitia Biologi SMK Seri Panching

Welcome my friends...

Alhamdulillah...berjaya juga saya membuat blog ini. Baru hari ini belajar (ekspres) tapi okla. Itu yang blog ni masih tak ada apa-apa. Tapi insyaallah saya akan penuhkan blog ini secepat yang mungkin. Cuma mungkin mengambil masa la sikit..maklumlah guru biologi di sini cuma seorang sahaja.

2 comments:

  1. Tahniah cikgu.ada juga pelepas rindu kat smk panching.Teruskan dgn artikel ilmiah.

    ReplyDelete
  2. Semoga berjaya melahirkan pelajar2 yg cemerlang

    ReplyDelete